איך מתנתקים מפייסבוק

כולנו מבזבזים זמן יקר בפייסבוק, גם אם אנחנו משכנעים את עצמנו שזה למטרות טובות או אפילו לצרכי עבודה. אבל בחשבון אחרון, זו משרפת זמן נפלאה.

אז לאלו שכן רוצים להתנתק מהפייס, הנה קישור למקום בו אפשר להתנתק.
זו מחיקה אמיתית ולא סתם השבתת חשבון שהיא עבודה בעיניים ומקבילה להתנתקות זמנית, כלומר logoff.
תהנו מהזמן שהתפנה לכם!

אהבתם את הפוסט? אני רוצה לדעת!

43 מחשבות על “איך מתנתקים מפייסבוק

  1. התחברתי בטעות למייל שציינתי האמת שיש לי כבר אתר
    במייל אחר ולא מעוניינת שיהיה לי שתיים כי זה מאוד מבלבל אותי
    וגם את החברם שלי בפייסבוק.

    אשמח מאוד אם תבטלו את המייל שציינתי בפייסבוק.

  2. פינגבק: הגברים עושים קאמבק « בּלוֹגלוֹבּלי

  3. פינגבק: הבמה של אינגה | הגברים עושים קאמבק

  4. אני רוצה להתנתק מהפייסבוק הבעיה שלי היא שאני לא זוכרת את הסיסמא שלי או את כתובת המייל שדרכה התחברתי, מה עושים?? אני לא מצליחה בשום דרך – עיזרו לי. – תודה

    • שלום חני
      מתחת לתיבת הטקסט "סיסמא" א Passowrd באנגלית יש קישור בשם "forgot Password?". לחצי על הקישור הזה והזיני את כול כתבות המייל שיש ברשותך, אחת מהן מן הסתם תקלע למטרה והוראות לחידוש הסיסמא ישלחו אליך למייל.

      • תודה על התשובה אבל מהבוקר ניסיתי עד עכשיו ללא הצלחה – אני פשוט מיואשת – אם אשאיר את זה כך ואבקש ממי שהיה מחובר אלי להתנתק מה יהיה על התמונות שהועלו לפייסבוק ? ושאר הפרטים שלי ישארו "תלויים" באוויר?
        תודה ונשתמע, חני

  5. היי, לצורך כתבה על התנתקויות מפייסבוק הייתי שמחה אם היית יכול לחזור אליי. אשמח אם תוכל לשלוח לי מייל ואפרט יותר. תודה רבה.

  6. כיצד מוחקים את החשבון שלי לגמרי מהפייסבוק, כך שלא רק אני לא אוכל להכנס, אלא באופן שמי שיחפש אותי שם לא יוכל למצוא אותי

  7. פרצו לי לפייסבוק ,אני לא יודעת את הסיסמא אבל רואים שלא משתמשים בו,יש שם רק את התמונה שלי. איך אני מוחקת את עמוד הפייסבוק הזה?

  8. לא ייאמן כמה
    הם מקשים לצאת המפייסבוק..הדבר הכי פתטי שגורם לאנשים לאשליה שהם במרכז העיניינים..איזה חארטה…בזמן שהכל וירטואלי ולא אמיתי…כולל תמונות של אנשים ושיתוף שלהם בחייהם הפרטיים….כמה פתטי! תודה רבה על העזרה…

  9. כמה שאתה צודק אמת אמת אמת תרשה לי להיות קיצוני שישרף הפייסבוק לעולמים
    אני רואה אנשים בכל מיני מקומות מסעדות בנסיעה ברכת ברכב באוטובוס בכל מצב עם האצבע על המסך זה כבר לא נורמלי
    תודה לך פינחס

  10. אודי שלום. אני מבקשת את עזרתך. אני מחזיקה באייפון 4 יש לי פייסבוק ואני מרבה להוריד תמונות ועד מי כחודש הייתי מורידה סרטןנים ולפתע נחסמתי בפייסבוק בטינה שישנם סרטןנים שאסור לי להוריד!!!! זה לא חודש זה כבר חודשים איך אני פותרת את הבעייה הזו תמונות אני יכולה אבל סרטןנים איך אני יכולה לגעת מה מותר ומה אסור האח זה קשור להגדלת החשבון אני מקווה שתוכל לעזור לי עזרת לי פעם לסגור פייסבוק וגמלת לי חסד ענק עכשיו אני על פייסבוק חדש וברוך השם הכל בסדר אני אשמח אם תדע לפתור לי את הבעייה

  11. אהוד שלום אני רוצה להתנתק מהטוויטר ויד קשיים הם אומרים שצריך להכנס לטוויטר כום אחרי להגיש על הגדרות לא הגעתי לכלום ואמי עדיין מחוברת לטוויטר שלט עובד בכלל האח אתה יכול לייעץ לי או דרך הבלוג שלך או למילת שלי

כתיבת תגובה

